Succesvol Verkopen Tips

Ontvang elke werkdag een Succesvol Verkopen Tip die je scherp houdt en je helpt om je omzetdoelstellingen te behalen. 

Deze service is kosteloos en je kunt je ieder gewenst moment uitschrijven via de mails die je ontvangt.

ABONNEER DIRECT

19 juli 2018 - 5 tips om méér bezoekers naar je website te krijgen

Voor veel ondernemers en verkopers is het vergroten van website traffic een belangrijk doel.

Zeker als je een website hebt die daadwerkelijk converteert en dus aanvragen en leads oplevert is het belangrijk om zoveel mogelijk bezoekers te krijgen.

Lees hier 5 tips die helpen om méér bezoekers te krijgen.

1. Vindbaarheid - optimaliseer je vindbaarheid door middel van Search Engine Optimization (SEO). Op internet vind je veel SEO zelfhulp checklists. Jij kunt je eigen zoekresultaten vrij gemakkelijk optimaliseren door zo'n checklist eens af te werken.

2. Zichtbaarheid - Hoe zichtbaar ben je? Denk hierbij aan betaald adverteren (SEA) maar ook aan autonoom bereik via sociale media. Onze eigen LinkedIn bijdrages leveren een enorm aantal bezoekers op.

3. Klantmagneet - bied op je website een klantmagneet aan in de vorm van zeer aantrekkelijke content voor jouw doelgroep en promoot dit via SEO, SEA en Sociale Media. Voorbeelden zijn checklijsten, whitepapers, gratis video's etc. Ons werkboek Succesvol Verkopen en de Omzetscan die we kosteloos aanbieden zijn goede voorbeelden.

4. Plaats waardevolle inzichten op je website die je promoot via gerichte e-mail marketing. Zo ontvangen inmiddels bijna 1000 personen onze dagelijkse of wekelijkse Succesvol Verkopen Tips die regelmatig doorlinken naar onze website.

5. Denk niet alleen aan online marketing. Juist de traditionele offline kanalen zoals direct mail, print, (lokale)tv, radio en outdoor kunnen bij de juiste inzet helpen je kwalitatieve traffic te vergroten. We hebben bij een relatie het hoogste aantal websitebezoekers op één dag gehaald via een briefkaartactie waarbij klanten de uitslag van een WK voetbalwedstrijd op de website konden voorspellen en kans maakten op een prijs.

16 juli 2018 - Meer impact met je bijdrages op LinkedIn

Ik hou al geruime tijd bij hoe mijn bijdrages op LinkedIn presteren. Op die manier heb ik veel interessante dingen ontdekt en ook uitgetest om het bereik en de betrokkenheid positief te beïnvloeden. Bijvoorbeeld; 

(Ik presenteer geen feiten maar eigen ervaringen) 

1. Het gebruik van beeld remt mijn bereik maar zorgt wel voor een hogere betrokkenheid. 

2. Het gebruik van externe links geeft zelden een hoog bereik doordat mensen van LinkedIn wegklikken en LinkedIn dit ook niet echt leuk lijkt te vinden 

3. Uiteraard is de content die gedeeld wordt superbelangrijk, sluit dit niet aan bij je doelgroep dan ebt de impact van de bijdrage snel weg 

4. Video krijgt nog steeds voorrang op de tijdlijn maar platte tekst doet het qua bereik het allerbest bij mij (gehele top-20 qua views is alleen geschreven tekst) 

5. Van 150 gemeten bijdrages waren er 16 geplaatst op vrijdag echter qua impact overstijgt de vrijdag iedere andere dag ruimschoots.

26 juni 2018 - Zo krijg je een hogere conversie op je verkoopgesprekken

Zo jammer is dat.

Dan zit je bij een prospect aan tafel en dan blijkt er toch plotseling volop weerstand.

Ik heb dit vaak meegemaakt tijdens co-travels met de account managers die ik coachte. De verkoper dacht het probleem te herkennen en kwam met een oplossing. 

En de klant komt met bezwaren. Er wordt geen deal gesloten.

Hoe dat komt? Ik noem vijf mogelijke redenen;

1. Te vroeg met een voorstel gekomen waardoor er geen draagvlak is.

2. Geen 'succesvol verkopen waardepropositie' gebruikt waardoor het voordeel voor de klant niet helder is.

3. Niet de juiste structuur gebruikt in het verkoopgesprek waardoor de effecten van de moeilijkheden die de prospect ervaart onvoldoende zijn uitgelicht.

4. Niet aan de klant gevraagd wat deze zelf als gewenste oplossing ziet maar er zelf een bedacht.

5.  Er wordt vergeten om een deal te vragen.

Zonde toch, van alle moeite die je in het traject hebt gestoken?

Hoe los je dit op? Met training, coaching en feedback. 

Graag helpen we jou bij het verbeteren van je rendement uit je eigen verkoop- en marketinginspanningen met omzetcoaching of met de training "Succesvol Verkoper In Een Dag". Boek de training op 26 juli tijdelijk van 749,- voor 349,- ex btw.

Jouw omzetgroei is onze passie.


Have fun!


25 juni 2018 - Succesvol acquireren

Enkele jaren geleden werd ik gekozen tot één van de beste sales managers van DHL ter wereld. Ik werd uitgenodigd voor een fantastisch meerdaags evenement samen met collega's van over de hele wereld.

DHL geeft aan deze club van de top-100 salespersonen de naam "Sales Champions Club". Tijdens dit evenement heb ik interviews afgenomen met de allerbeste verkopers van DHL ter wereld, namelijk iedereen die meerdere keren deze titel wist te bemachtigen. 

Drie succesingrediënten

Uit deze interviews kwam naar voren dat naast de gunfactor iedere verkoper keihard werkt aan het fundament;

1. De juiste mindset, deze menen wilden persé de beste zijn
2. Goed ontwikkelde verkoopvaardigheden, de winnaars investeerden in permanente educatie, training, coaching én feedback
3. De juiste structuur, een enorme focus op pijplijn management, commerciële prioriteitstelling en follow up, een goede verdeling tussen acquisitie en het behouden en ontwikkelen van bestaande relaties.

​​​​​​​​​Jij hoeft misschien niet de beste verkoper van de wereld te worden maar hoe fijn zou het zijn als je je wat minder zorgen hoefde te maken over je omzet in de komende maanden?

Op 11 juli organiseert Omzetcoach.nl/De Verkoopacademie daarom een laagdrempelige ochtendsessie koude acquisitie om aan je verkoopvaardigheden te werken.

Investeer in je eigen succes en doe mee! Boek direct.

Ná deze ochtend heb je;
- minder angst om koud te bellen of te bezoeken​ 
​- praktische handvatten rondom een effectieve acquisitie aanpak​​​​​​, je kunt direct aan de slag
- zicht op de cruciale elementen voor succesvolle acquisitie​
- voldoende tips om succesvol het eerste contact met méér potentiële klanten te kunnen leggen​

22 juni 2018 - Maximaal rendement uit fysiek netwerken

Vandaag was ik aanwezig bij een van de belangrijkste marketing inspiratie- en netwerkevents van Nederland, de NIMA Marketing DAY.

De NIMA is grondlegger van marketing in Nederland en de NIMA-A, B diploma's zijn voor marketing het equivalent van zwemdiploma A,B. Cruciaal dus als je niet wilt verdrinken.

Een dag als deze levert altijd nieuwe inzichten én nieuwe waardevolle contacten op. Zo hebben we met Leadfeeder samenwerkingsafspraken gemaakt zodat we onze klanten nog beter kunnen ondersteunen. 

​​Leadfeeder maakt inzichtelijk wie jouw website bezoekt en koppelt dat dagelijks aan je terug. Laat maar weten als je interesse hebt in een laagdrempelige oplossing.​​

Verder heb ik afspraken kunnen maken met twee A-merk bedrijven én heeft iemand een workshop bij me geboekt.​​

Om het maximale uit een netwerkdag te halen zijn de volgende drie punten cruciaal;

1. Voorbereiding,​​ wat staat er op het programma, wat wil ik bezoeken, welke sprekers wil ik persoonlijk spreken, welke bezoekers zijn er nog meer?

2. Neem de tijd om actief te netwerken​​. Praat éérst met personen die je sowieso wilt spreken voordat ze alweer weg zijn. Ga daarna actief de dialoog aan met andere bezoekers en deelnemers. Wat vonden ze van de dag? Praat met vreemden en niet met bekenden.

3. Ga NIET verkopen. Daar zit niemand op te wachten. Deel inzichten, leg nieuwe contacten en ga daarna deze nieuwe relaties managen.​​

21 juni 2018 - Wat je kunt leren van Beyoncé en Jay-Z

Ik kom net terug van de Arena waar ik vanavond samen met mijn dochter genoot van een spectaculaire show van Beyoncé en haar man Jay-Z.

Wat je van deze artiesten als ondernemer of verkoper kunt leren;

1. Het zijn professionals, beiden in topconditie en ze geven een foutloze show weg. Strakke choreografie en een goed geolied programma. Verwachtingen worden overtroffen.

2. Het zijn ras-entertainers, kosten noch moeite zijn gespaard om de klant een prachtige avond te laten beleven, verschillende kostuums, zwevende podiumonderdelen, licht, rook- en geluidseffecten, mooie dansers en danseressen en een compleet funky ensemble en achtergrondkoor in een werkelijk spectaculair decor completeren het geheel. De klantbeleving staat centraal.

3. Ze maken het persoonlijk en geven je het gevoel speciaal te zijn en aanwezig te zijn op een intiem moment. Beyoncé en Jay-Z vieren hun liefde voor elkaar en hun fans en dat spat van het podium af. Persoonlijk filmmateriaal wordt afgewisseld met continue interactie met het publiek. Ik had de bijzondere ervaring om helemaal vooraan te staan en zag dat beide artiesten regelmatig blikken, glimlachen, duimpjes en oogwenken uitdeelden aan de bezoekers. Ik zal de betoverende blik van Beyoncé nooit meer vergeten.

15 juni 2018 - Omzetverhogende sociale media tips

Goed nieuws voor ondernemers! Manon Vonk is onze vaste social media expert en zij geeft waardevolle social media tips. Zoals deze 5 tips die je helpen je omzet te verhogen en klanten aan te trekken;

Manon heeft een kosteloze mailservice waarbij je elke week praktische tips krijgt die je direct kunt toepassen om je omzet te verhogen en meer klanten aan te trekken. Je kunt je ieder moment afmelden. 

5 social media tips die je echt moet toepassen;

1. Wees alleen daar aanwezig waar je klant ook zit. Wil niet overal aanwezig zijn. 

2. Werk altijd met een contentkalender zodat er continuïteit in je berichtgeving is. 

3. Wees persoonlijk en authentiek in je berichtgeving. 

4. Reageer altijd op reacties, iemand neemt de moeite te reageren dus jij ook. 

5. Bied altijd toegevoegde waarde voor je doelgroep

Manon heeft een kosteloze mailservice waarbij je elke week praktische tips krijgt die je direct kunt toepassen om je omzet te verhogen en meer klanten aan te trekken. 

Wil je de tips meld je dan hier aan

Je kunt je ieder moment afmelden.

p.

14 juni 2018 - 4 stappen om bezwaren te weerleggen

In de meeste verkoopgesprekken word je in verschillende fases van het verkoopproces geconfronteerd met bezwaren.

Voordat je deze kunt gaan wegnemen is het belangrijk om te begrijpen waar je mee te maken hebt. 

Bezwaren kunnen;

- Zakelijk of persoonlijk zijn
- Rationeel en irrationeel en zelfs emotioneel zijn
- Écht of vals zijn

Vaak is een bezwaar eigenlijk een vraag of een koopsignaal.

Vier stappen om bezwaren te weerleggen;

1. Luisteren – kalm blijven
2. Verduidelijking vragen en bedanken voor de toelichting, zijn er nog andere bezwaren?
3. Isoleer het bezwaar, al ik dit oplos hebben we dan een deal?
4. Kom met een tegenwerping en herhaal je waardepropositie gebaseerd op de oplossing van de klant en vraag om de deal

Het liefste voorkom je bezwaren en dat doe je door een goed verkoopgesprek te voeren. Op 26 juli organiseren we de verkooptraining "Succesvol Verkoper In Een Dag" waarbij voorkomen van én omgaan met bezwaren op een praktijkgerichte manier aan de orde komt.

Voor onze klanten en volgers geldt een speciale prijs van 749,- ex btw voor slechts 349,- ex btw. Beperkt plek, vol is vol! 

13 juni 2018 - Tien keer meer websitebezoekers en hoe jij dat ook kan krijgen

Elke dag controleer ik hoeveel mensen mijn website bezoeken. 

​​De afgelopen tijd viel het resultaat wat tegen en kwam ik erachter dat dit te maken had met mijn e-mail marketing. 

Ik heb samen met een van onze omzetpartners, dé nieuwsbrievenspecialist, een analyse gemaakt welke mails goed hebben bijgedragen aan het aantal websitebezoekers en welke niet.

Ik volgde zijn aanbevelingen op.

Hierdoor is mijn websitebezoek vertienvoudigd​​. Zie hieronder de grafiek van deze week.

​Vijf vragen die je je moet stellen wil je méér omzet krijgen met je e-mail marketing en nieuwsbrieven;

1.       Voldoet het design aan je huisstijl en de eisen van vandaag?

2.       Bereik je de juiste doelgroep op de goede manier?

3.       Geeft de inhoud van je nieuwsbrief voldoende toevoegde waarde?

4.       Zijn de juiste vervolgacties en koppelingen ingebouwd?

5.       Heb je de juiste stappen ondernomen om goede metingen te verkrijgen?

Wil jij méér resultaat met e-mailmarketing?

Vraag nu kosteloos en vrijblijvend de nieuwsbriefscan aan bij nieuwsbrievenspecialist.nl voor een analyse van jouw nieuwsbrief op vijf essentiële onderdelen.

12 juni 2018 - Tien manieren om nieuwe klanten te krijgen

Om nieuwe klanten te krijgen is het belangrijk dat je resultaat levert, een goed productaanbod hebt en een betrouwbare service biedt. Als mensen jou waarderen, je bedrijf serieus nemen én behoefte hebben aan je dienstverlening dan is er sprake van een omzetkans. Maar hoe kom je op een efficiënte en effectieve manier in contact met je doelgroep? Hoe laat je weten dat je er bent en hoe maak je jezelf vindbaar?

Tien manieren;

1. Koud bellen naar suspects, bedrijven waarvan je vermoedt dat ze potentieel voor je hebben.

2. Bellen naar reeds eerder gekwalificeerde suspects die nu dus prospects zijn en waarvan je weet dat er business voor je zit.

3. Lid worden van een ondernemersvereniging en daar een actieve rol aannemen.

4. Meng je in discussies op sociale media en internetplatformen waarvan je weet dat je potentiële klant zich daar bevindt.

5. Onaangekondigd bezoeken van bedrijven waarvan je vermoedt of weet dat er business voor je zit.

6. Regelmatig naar zakelijke evenementen en netwerkborrels gaan om nieuwe mensen te leren kennen.

7. Voormalige klanten en relaties opnieuw benaderen en heractiveren.

8. Actief aan je netwerk vragen of men jou bij potentiële klanten kan introduceren.

9. Een marketing strategie bepalen en uitvoeren; doel bepalen, uitzoeken waar je doelgroep zich bevindt, on- en offline adverteren, bloggen, interviews afgeven, bij geschikte bijeenkomsten op het podium presenteren, PR inzetten en een goede website inzetten.

10. Een social selling strategie bepalen en uitvoeren op basis van pull technieken; doel bepalen, uitzoeken waar je doelgroep zich manifesteert, jezelf optimaal presenteren op sociale media en binnen andere social netwerken, je netwerk uitbreiden, waardevolle inzichten delen die aantrekkelijk zijn voor je doelgroep, relaties managen en vertrouwen creëren, omzetkansen vastleggen en opvolgen.

Alle manieren heb ik de afgelopen maanden in praktijk gebracht. 

Social selling (nummer 10) bleek mij de hoogste verkoopeffectiviteit te leveren, dus méér klanten met minder inspanning én op en leuke manier. 

Op 28 juni deel ik precies wat ik heb gedaan en hoe me dit in een paar maanden tijd honderden workshopdeelnemers en ruim 100 klanten heeft opgeleverd. Ik laat zien welke technieken ik toepas en welke tools ik gebruik.

De inmiddels bekende workshop "sociaal verkopen" geef ik deze maand nog één keer van 110,- voor 89,- ex btw.

11 juni 2018 - Waarom linken met onbekenden op LinkedIn?

Ik nodig regelmatig mensen die mijn profiel bekeken uit om te connecten wanneer ik denk dat we voor elkaar of elkaars netwerk waarde kunnen toevoegen. Deze reactie kreeg ik deze week;  

 "Hi Franck, dank voor je bericht. Ik link alleen met mensen die ik heb gesproken en werkelijk waarde toevoegen voor mij. Dus wie weet als we elkaar hebben gesproken:) fijne dag!"

Ik wilde reageren maar de betreffende persoon heeft de messagingfunctie in LinkedIn alleen aanstaan voor 1e graads connecties. 

Dus heb ik het volgende op LinkedIn gepost;

'Dankje voor je terugkoppeling. Ik zal proberen wat waarde voor je toe te voegen en als dit voor jou niet interessant is dan wellicht voor iemand anders die je kent die het wellicht minder makkelijk heeft met het aantrekken van klanten bijvoorbeeld.

Ik begrijp dat je je LinkedIn netwerk nog gebruikt als een digitale afspiegeling van de oude rolodex. Ik deed dat vroeger ook en ik snap de logica daarvan en het past overigens ook prima in een strategie van sociaal verkopen. 

Maar ik ben zelf van het principe afgestapt...

Zo heb ik binnen enkele maanden een bedrijf kunnen opbouwen met 2,3 FTE.

Nadat ik LinkedIn op een andere manier ben gaan bekijken, als een apart netwerk, ben ik mijn netwerk gaan uitbreiden met connecties binnen ondernemers en verkopers, en berichten gaan delen die voor ondernemers en verkopers interessant zijn.

Hierdoor heb ik blijkbaar veel mensen geholpen succesvoller te worden en ben ik in contact gekomen met veel potentiële klanten.

Bijna al mijn business komt inmiddels voort uit LinkedIn en daarnaast is LinkedIn ook voor veel van mijn klanten een heavenly playground geworden.

Veel ondernemers laten hier m.i. kansen liggen. Mogelijk vanwege een gebrek aan capaciteit, omdat je teveel klanten hebt of er het nut niet van inziet. Echter in iedere branche zou het - ook in goede tijden - kunnen lonen te investeren in een social selling strategie.

Als dit onderwerp je aanspreekt dan vind je hier meer informatie en een interessant artikel.

Ook schreef ik een praktijkgericht werkboek "Sociaal Verkopen" dat je hier kosteloos kunt downloaden.'

8 juni 2018 Wat draagt er nou precies bij aan het behalen van je omzetdoelstellingen?

Afgelopen woensdag gaf ik een verkooptraining waarbij één van de deelnemers aangaf dat de theorie die ik predikte in de praktijk lastig te implementeren zou zijn vanwege gebrek aan tijd. 

Na doorvragen bleek dit een zeer betrokken medewerker te zijn, met een groot gevoel voor klantenservice. Op zich een uitstekende eigenschap. Echter binnen een verkoopfunctie zul je aan het eind van de maand verantwoordelijk worden gehouden voor het wel of niet behalen van je omzetdoelstelling en niet voor de mate van klanttevredenheid. Hoe krom dat soms ook is. 

De oplossing zat 'm in het strikter toe gaan passen van het Eisenhower model. Een duidelijke definitie hanteren van wat "belangrijk" is, in dit geval; het behalen van zijn omzetdoelstelling, moet deze medewerker gaan helpen om minder zaken zelf op te pakken en meer te gaan delegeren en soms te vertrouwen op een goede afloop.

Dit doe je wél volgens Eisenhower;

Belangrijk + Urgent = direct doen

Belangrijk + Niet-urgent = plannen

Diet doe je niet (zelf);

Niet-belangrijk + Urgent = delegeren

Niet-belangrijk + Niet-urgent = Niet doen


 

8 mei 2018 Het échte belang van een goede eerste indruk

We kennen allemaal het belang van een eerste indruk. Je krijgt geen tweede kans voor een eerste indruk en zeker in de verkoop is dit een cruciaal gegeven.

Jouw prospect gaat namelijk géén zaken met je doen wanneer er met jou geen klik is.

In zijn boek "De werkwijze van de Wolf" legt Jordan Belfort (Wolf van Wall Street) de fundamenten van zijn "straight line" verkoopmethodiek uit. Met deze methodiek wist hij honderden middelmatige verkopers topprestaties te laten leveren. 

Zonder goede eerste indruk kun je de rest van het verkoopproces vergeten.

Volgens Belfort zijn er drie vuistregels die je moet zien te hanteren in de eerste vijf seconden van ieder gesprek;

1. Wees scherp als een mes
2. Wees zo enthousiast als je maar zijn kunt
3. Wees een autoriteit binnen je vakgebied zodat je serieus genomen wordt

De inspiratie voor de tip van vandaag kreeg ik van mijn hond Flip (zie de voor én na foto in deze linkedIn post) die hoognodig naar de hondentrimsalon moest. Hij is letterlijk geschoren als een schaap. Ik voel weliswaar een bepaalde empathie voor de pluizige versie maar het blijkt misschien wel een 'wolf' in schaapskleren. Ik zou in ieder geval (van) de geschoren versie kopen.


7 mei 2018 Verbeteren van je verkoopprestaties

De afgelopen 20 jaar was ik bij DHL altijd op zoek naar manieren om de efficiëntie en effectiviteit van onze verkoopinspanningen te vergroten.

De laatste jaren was ik als Europees manager verantwoordelijk voor verkoopeffectiviteit en tot vorig jaar als wereldwijd manager verantwoordelijk voor alle telefonische verkoopactiviteiten van DHL Global Forwarding.

Gedurende deze jaren heb ik met mijn teams drie belangrijke implementaties doorgevoerd die ons een hoger rendement op onze verkoopinspanningen hebben opgeleverd.

Ook voor jou kunnen deze ontwikkelingen belangrijke voordelen bieden en daarom schreef ik op LinkedIn dit artikel hierover.​​​​ Doe er je voordeel mee en als je meer wilt weten neem gerust contact met me op.


4 mei 2018 KASSA! Methode voor meer omzetgroei en een hoger rendement uit je verkoopinspanningen

De meeste ondernemers zijn gebaat bij het verhogen van hun omzet en het behalen van een zo goed mogelijk rendement. De KASSA! methode helpt ondernemers om meer rendement uit hun verkoopinspanningen te halen.

Investeren in een methode om je rendement te verhogen helpt je om effectiever met je tijd om te gaan en slimmer gebruik te maken van de middelen die je ter beschikking hebt.


Lees verder hoe deze methode voor jou werkt...


3 mei 2018 LinkedIn artikelen daarmee claim je je autoriteit

LinkedIn is een uitstekend medium om je eigen online merk mee te versterken. Door je eigen profiel up to date te houden en actief te zijn op het platform met eigen bijdragen, likes en comments werk je aan je eigen merk.

Een bijzondere plaats geldt voor LinkedIn artikelen. Deze bijzondere bijdragen zijn goed vindbaar ​​via Google en dragen hiermee bij aan jouw eigen zichtbaarheid.

Een artikel kan veel meer letters bevatten dan de maximale 1300 tekens van een LinkedIn bijdrage én je kunt er plaatjes, foto's, grafieken, url's etc in bijvoegen.

Het aantal views wordt gemeten aan de hand van het aantal echte lezers (althans mensen die de artikelen hebben geopend).

Je kunt je eigen artikelen met een directe url delen binnen je doelgroep, ook voor 1-op-1 marketing (account based marketing). Zo bouw je een eigen relevante content bibliotheek op die je ook met eventuele collega's kunt delen.​​​​​​

De afgelopen 12 maanden schreef ik verschillende artikelen. Ik deel er een aantal met jullie;

1. Optimizing sales effectiveness (Engels) 47 keer gelezen
2. Nieuwe klanten werven je zo! 188 keer gelezen
3. ​​​​​​Top-10 omzettips voor verkopers en ondernemers
4. Bellen is niet echt mijn ding, dus .... 1.315 keer gelezen
5. ​How to make money with social selling (Engels) 427 keer gelezen
6. Effectiever klanten aantrekken​ 548 keer gelezen
7. Mag het ietsje méér zijn? Wat kunnen ondernemers leren van de slager​ 453 keer gelezen


2 mei 2018 Honderd verkooptips voor je op een rij, welke gebruik jij?

Sinds we gestart zijn met de Succesvol Verkopen Tips verstuurden we al bijna 100 tips naar vele honderden verkopers en ondernemers.

Ons doel is om jou scherp te houden en je te helpen bij het behalen van je omzetdoelstellingen.

Alle tips hebben we nu overzichtelijk per maand op een rij gezet op onze website;

Januari

Februari

Maart

April


Er zitten vast tips tussen die je nog niet hebt gelezen en die je kunt gebruiken om je omzet te vergroten!


1 mei 2018 Omzetdoelstelling in april gehaald?

Heb je je omzetdoelstelling van de maand april gehaald? En heb je een gezonde pijplijn voor de komende twee à drie maanden?

Mocht je op een van beide vragen negatief antwoorden check dan nog eens de eerdere post over goede voornemens voor verkopers en salesgedreven ondernemers in 2018