Maak van je website een leadgeneratie machine en trek continu klanten aan door winstgevende salesfunnels

Wil je graag

Hoe wij je helpen meer leads en klanten aan te trekken

Onze funnels helpen je om een continu stroom van leads en klanten aan te trekken. We bereiken je ideale klant, waar ze zich ook maar bevinden en zorgen ervoor dat ze hun gegevens achterlaten, zodat jij ze kunt koesteren en voeden totdat ze klant worden.

Dit zijn de stappen die we volgen

Bepalen ideale klant en propositie

We beginnen het proces met in kaart te brengen wie je potentiële klanten zijn. Aan de hand van de laatste wetenschappelijke inzichten uit de (neuro)marketing bepalen we wat de problemen en pijnpunten van je prospects zijn. Waar liggen ze ‘s nachts wakker van? Waar zit hun pijn? 

Van daaruit kijken we naar wat je voor ze kunt betekenen. Wat voor probleem los je voor hen op? En wat betekent dit concreet voor ze? Welke producten of diensten horen hierbij?

christina-wocintechchat-com-LQ1t-8Ms5PY-unsplash (1)
ontwerpen funnel

Ontwerpen van je funnel(s)

Na het bepalen van je ideale klant en propositie, ontwerpen we je funnel(s). Op een visueel canvas zie je in één oogopslag hoe je funnel eruit ziet.

Wat zijn de leadbronnen? Wat ga je weggeven? Een webinar of een e-boek, of een video? Hoeveel opvolgemails komen er? Welke landingspagina’s komen er?

Ontwikkelen van je leadgenerator

Na het design van je funnel, moet je content ontwikkeld worden die je weggeeft: je leadgenerator. Dit kan een e-boek zijn, of een webinar of iets anders. Misschien heb je deze al ontwikkeld, of moet deze nog gemaakt worden. 

Werkboek deel 4 - verkoopvaardigheden - copyright 2020 Omzetcoach.nl
Landingspagina

Design en inrichten landingspagina's

Na het design van je funnel, gaan we de verschillende landingspagina’s inrichten. We gebruiken hiervoor succesvol bewezen templates voor converterende landingspagina’s. We beginnen met het beschrijven van de belofte en pijnen/problemen en geven van hieruit de oplossing. Het schrijven van persuasieve teksten is hierbij onontbeerlijk. 

Inrichten CRM en marketingautomation

We koppelen je website aan je CRM zodat de gegevens van je prospects goed worden opgeslagen en je ze van hieruit kunt e-mailen. Ook richten we automatiseringen in van de e-mails in je funnel.

CRM database
KPI's

Meten van conversies

Om de effectiviteit van je funnel te meten, installeren we een trackingscript op je website, waarmee we het verkeer en conversie van pagina naar pagina kunnen meten. Inclusief een KPI dashboard en je omzet.

Ontwikkelen leadbronnen

Wanneer je funnel technisch is ingericht, gaan we leadbronnen ontwikkelen. We onderzoeken op welke platformen je klanten zich bevinden en zetten campagnes op om mensen naar je funnel toe te trekken. Dit kan zijn via organisch bereik op LinkedIn, Google Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads, email marketing, netwerkbijeenkomsten of andere leadbronnen.

Leadbronnen
mvb2020-02-01-1114

Optimaliseren en schalen

Wanneer je funnel draait, optimaliseren we deze om de conversies te verhogen. We bekijken waar mensen afhaken en verbeteren teksten en landingspagina’s. We onderzoeken en welke leadbronnen het goed en welke minder goed doen en hoe we kunnen opschalen.

Wat levert een salesfunnel je op?

Werkwijze

Omzetgroeigesprek

In een één op één gesprek leren we jou en je business graag kennen. We bespreken je huidige situatie, uitdagingen, behoeftes en je verlangens.

Voorstel

Aan de hand van het gesprek en je budget, gaan we aan de slag met een voorstel om je geautomatiseerde leadgeneratie machine te implementeren.

Uitvoer

We gaan samen aan de slag om je leadgeneratie machine voor je te bouwen en je business op te schalen.